dagens

Dagens humör: glad och pigg samtidigt som jag är trött och illamående

Dagens mående: haha, kunde ha varit bättre.

Dagens borde: städa, diska, plugga.

Dagens frisyr: just nu nyduschat, såå ruffsigt och blött.

Dagens smink: inget

Dagens klädsel: jeansleggins & ett svart långt brottarlinne från gina tricot.

Dagens planer: gå till patrik med johanna och käka tacos & lira rockband hela kvällen

Dagens materiella vill ha: bra fråga

Dagens fundering: vad som hände igår haha

Dagens beroende: vattenvattenvatten

Dagens tråkigaste: att vara bakis

Dagens längtan: tacoooos

Dagens superlängtan: samma här

Dagens tidning: ingen

Dagens låt: chiddy bang - kids

 

bjuder på några bilder från igår & fredags:

(dock väldigt få eftersom jag glömde att jag hade med mig kameran ut både igår & i fredags)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0