rastaflätor

alltså.. jag har inte gjort ett SKIT idag. pga att jag mått så dåligt ja. har inte rört mig en meter från soffan, förutom då jag varit tvungen att gå på toa då. iallafall.. jag sitter alltid och gör småflätor i mitt hår när jag ser på film, av en vana, tänker inte ens på att jag gör det. nu slutade det iallafall med att jag gjorde rastaflätor i hela håret, vilket tog 3 prisonbreak avsnitt, alltså 2 timmar & 6 min. kändes verkligen inte som att det tog så länge.. iallafall kommer bli jobbigt att ta ut alla dom här haha:
dock är dom ju inte så jääävla fina eftersom jag bara gjort dom kors och tvärs utan bena och grejer, men ska ju ändå inte ha kvar dom så spelar ju inte så stor roll. nu vet jag iallafall hur jag ser ut i rastaflätor! dreads nästa steg då?

P.S. jag är INTE försvunnen haha. går visst rykten om att jag skulle vara det men så är inte fallet! D.S.

Kommentarer
Postat av: MASTER JOHANNA

RASTAAAAA FLÄTOR BLIR AV BABY

2010-06-03 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0