naturdiet

blää vad less jag är på den här just nu.. får sitta och tvinga i mig sista klunkarna. dock har jag bara smakat naturdiet drinkmix - choklad, naturdiet shake - choklad & naturdiet shake - caffe latté. såå, kanske borde variera mig lite och testa något nytt. har faktiskt hittat en annan drinkmix diet som verkar bra:
Diet Shake är en helt nyutvecklad måltidsersättning som sätter en ny standard inom kosttillskott för bantning och viktkontroll. Diet Shake gör inte bara att du går ner i vikt genom att begränsa ditt kaloriintag och optimera din fettförbränning, produkten smakar även fantastiskt bra och innehåller naturliga antioxidanter med olika små fruktbitar beroende av smakval. Välj mellan fruktkött och antioxidanter från riktiga jordgubbar, hallon, ananas eller varför inte njuta av nyttiga bitar från härlig mörk choklad!
  • Varje portion ger dig mindre än 100 kcal jämfört med en normal måltid på ca 800 kcal
  • Perfekt balans av näringsämnen för snabbast möjliga viktnedgång
  • Bränner fett och sparar muskelmassa
  • Naturliga antioxidanter från olika frukter eller mörk choklad
  • Kan användas året runt som ett nyttigt mellanmål eller vid måltider när du önskar någonting lättare
  • Berikad med vitaminer, mineraler och prebiotiska fibrer som ger en bra mättnadskänsla
  • Smakgaranti!

Genom att byta ut 1-2 måltider per dag med Diet Shake kan du på ett enklare och godare sätt än traditionell banting/diet gå ner ca 1-3 kg i vikt i veckan.

Tips 1. För att få i dig så många olika antioxidanter som möjligt använd dig av flera smaker och variera intaget. Detta förhöjer smakupplevelsen och gör det även ännu nyttigare!

Tips 2. Kombinera gärna Diet Shake med en bra fettförbrännare så som BURN för en ännu snabbare viktnedgång.

den verkar inte så dum? dessutom billigare än naturdiets produkter så får fundera på den ett tag tror jag nog. nu ska jag försöka läsa ut den där svenskaboken.

Kommentarer
Postat av: cartman

jag ska tänka över det, ska försöka spara pengarna jag får i sommar och sen hör jag av mig till dig så är jag så fett på man kan bli!

2010-06-09 @ 14:18:06
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0