mööööör

gaah.. varit igång hela dagen känns det som! johanna kom kring halv tre eller nå sånt. letade efter mina korta ed hardy mjukisbyxor i hundra år innan vi gick till vårdcentralen. fick sitta där från tre-fem och träffa tre olika läkare för att få dom där jävla sömntabletterna. sen gick vi iallafall och hämtade ut dom på apoteket också handlade jag lite sallad osv på coop innan vi gick hem till mig för att jag skulle dricka min middag. efter det drog jag på mig mjukisdressen också tog vi en runda runt buddbyträsket. tog 1 timme & 10 min och kan säga att jag är mööööör nu haha, min kropp är inte van vid sånt här. efter rundan satte vi oss iaf på bryggan vid bränna och surrade ett tag innan vi gick skilda vägar. nu har jag precis duschat och sitter och dricker massa vatten. lär ju somna så fort jag lägger mig i sängen så ska se en film nu och sen sova. jobb 10-17 imorgon, ska faktiskt bli skönt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0