MJ


sitter och kollar på this is it på 3an just nu. hur sjukt är det egentligen att michael jackson är död? allt i filmen är så jävla mäktigt, suttit med rysningar större delen av filmen. han är verkligen någon jag borde ha sett live under tiden han var vid liv. om fem dagar är det exakt ett år sen han dog, vad hände?!

fick en förfrågan ikväll om jag ville jobba onsdag och torsdag fastän jag inte börjar jobba förrän på måndag, och SJÄLVKLART vill jag det. känns inte ens jobbigt för finns ändå inget att göra om dagarna och lite extra pengar tackar man ju aldrig nej till, hade gärna kunnat börja jobba redan imorgon om det gick. nu ska jag se klart MJs film och sen ska jag göra nå mat osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0