i wanna do bad things with you

dagen idag flööög iväg i världens fart på jobbet. full rulle hela dagen, vilket är skönt för då går dagen fortare :)! slutade strax före fem och följde då med och skjutsade nille till kallax.. var då inte det roligaste jag gjort det här året kan jag säga, huvva vad jobbigt det var att säga hejdå efter att ha haft honom hemma i fem dagar...
efter det for vi iaf och handlade snabbt (jag & elina) innan vi fick skjuts av tommy till pappa. har sett nya avsnittet av true blood och hot tub time machine, samt lite fotboll. nu ligger hela huset och sover och jag funderar vad jag gör vaken med tanke på att jag ska upp kvart över sex, så med andra ord ska jag gå och lägga mig bredvid elina nu och se en film innan det är dags att sova. inlägget om midsommar kommer imorgon då jag är hemma i lägenheten och har alla bilder osv därifrån.
natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0