guuuud...

hoff vilken dag.. först jobb 11-18. efter det gick jag och mormor och käkade en korv och väntade på att micke, kidsen & chribba skulle komma till mickes nya lägenhet. när dom kom gick vi upp i lägenheten och kikade, den var svinfin & svinstor, och mitt på gågatan dessutom :)! efter det gick jag, micke, samuel, noel & elin ner till karusellerna åde på kvarnängen. åkte virvelvinden med samuel & noel två gånger och sen hoppade dom lite studsmatta och sen åkte jag & elin radiobilarna med dom :) efter det for kidsen & micke hem och jag och elin gick på kvällsöppet på stan en sväng. efter det bjöd hon mig på korvmojjen innan vi gick åt varsitt håll. nu sitter jag hemma i lägenheten och funderar på att städa lite för vet inte när annars jag ska ha tid med det? imorgon jobbar jag ju 10-18 och sen är det bara hem och äta middag innan vi ska se eclipse på bio. och fredag jobbar jag 10-18 och sen får jag springa hem och göra mig klar innan vi ska förfesta innan vi går ut på området. så lite städning blir nog av ikväll innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0