.

nu tar vi väl det där lååånga inlägget om helgen & midsommar då.
torsdag; åkte med nille och degen till svartlå kring fyra om jag minns rätt. släppte bara av lite grejer och sa hej innan vi for vidare till jimmy i harads där det var fest. micke, elin & elina anlände dit efter ett tag också. tror klockan var redan kring tolv då vi for tillbaka till svartlå. grillade oss några hamburgare och satt ute och pratade innan vi gick och la oss.

fredag; vaknade kring elva och gick ut på gården och solade med micke, elina, morfar, pappa & elin. senare kring 2 tiden kom degen, erik & jesper också. vi bestämde oss för att fara till brobäcken och sola på bryggan & bada. sofia anlände dit kring fyra nångång. när klockan började närma sig fem for vi tillbaka och duschade och började grilla osv. efter det droppade det in folk då och då under hela kvällen. blev en trevlig midsommar trots några små incidenter :)!



lördag; (fråga mig inte varför texten blir som en länk) vaknade upp där kring tio redan. käkade frukost osv och sen drack vi någon öl och var bara hemma i huset pga det dåliga vädret ute. det sprack upp senare under dagen och då spelade vi kubb m,m, blev en trevlig kväll även då.



söndag; blev en vilodag. jag, nille, erik & elina for upp till harads och köpte massa flott och for hem till pappa för att se film. senare under kvällen såg jag, nille, elina & pappa en svinbra film jag inte minns namnet på & som man bäddar. somnade rätt sent pga hostan.



jaa det var väl ungefär vad som hänt i helgen. har iallafall haft jätteroligt :)! nu är jag hemma på lunch och börjar igen om 30 min. så nu ska jag vila en stund innan det är dax att gå tillbaka. slutar klockan sex idag och efter det ska jag och handla och sen hem och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0