.

ooj vilken lång dag känns det som.. började iallafall dagen med jobb 12-16. gick mkt bättre idag eftersom jag var lite mer utvilad än natten innan även fast det inte blev många timmars sömn inatt. efter jobbet gick jag hem och plockade ihop lite tvätt innan pappa hämtade upp mig. körde bil hem till svartlå och det gick bra trots att jag inte kört på så länge. pappa lämnade av lite grejer och sen hämtade vi upp elsa & elina och begav oss mot stugan där det var kalas för farmor som fyller år idag :) bjöds på jättegod mat & tårta! sen lirade jag, pappa & elina lite boll och sen gick jag och elina en prommis innan jag fick skjuts av nisse till stan. nu ska jag ta en dusch och se en film. jobbar antingen 10-16 eller 11-16 imorgon beroende på hur mkt sömn det blir inatt. sen imorgon efter jobbet ska jag till byn med niiiils som kommer hem ♥
räkbakelse till förrätt i stugan!
middag;















'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0