?

jahaa, kvällen/natten blev rätt händelserik och rolig trots mitt otroligt deppiga inlägg innan.
gick ut och gick en promenad efter senaste inlägget och sen kom johanna a & moa hem till mig. vi gick till smörblomman och härjade lite innan vi gick på coop och köpte lite saker och satte oss på en bänk och surrade på gågatan. sen gick jag hem till elin och drack en öl med henne och micke. efter det gick jag hem och bytte om innan vi tre for till bränna. var ganska segt där i början men sen droppade det in mer folk och då blev det kul :) efter bränna gick iaf jag, elin & matte till frasses och käkade och sen gick vi hem till elin. jaa, ungefär så har kvällen sett ut. nu sitter jag och funderar på att gå hem och sova så man orkar med farmen senare idag med tanke på att klockan snart är fem över sex på morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0