*

'
jaa.. igårkväll/natt hade jag och johanna one tree hill maraton! vi hann med att se 11 avsnitt av säsong fem innan vi gav upp och gick och la oss mellan halv tre-tre tiden. klev upp klockan ett idag och gick till pappas jobb där det var invigning av nån konstnär osv. var där en stund innan vi gick till sun tan där jag solade. efter det gick vi på stan en sväng. hittade en svart/guldig adidaströja som jag köpte TROTS att jag inte har råd.. men har letat efter en adidaströja svinlänge nu och tyckte verkligen om den så var tvungen. nu är vi iallafall hemma hos mig och ska fortsätta med vårat maraton en stund, sen kanske vi her oss ut i finvädret som kommit tillbaka!

today's:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0