toooday

dagen idag har gått... segt. kollat på klockan hela tiden på jobbet. haha på tal om jobbet.. man får vara med om mkt märkliga saker där ibland vill jag lova.

exempel:
då jag jobbade en lördag i vintras kom det in en gubbe som skulle byta batteri på en klocka. jag tog emot klockan och gick bak till batterierna. när jag kommer tillbaka med klockan kollar han på mig och sänker ner blicken mot mina ben och säger sen: "- har du dålig lön?"
"- haha va nej?"
"-tänkte när du inte har råd att köpa hela byxor..."

haha och då var dom här jeansen splitternya, men såklart med hål i osv.

nåväl. åt lunch på oregano med mormor idag. efter det hann jag gå in på johannas jobb och kika på barnkläder och surra lite med henne innan jag gick tillbaka till jobbet. efter jobbet gick jag direkt hem till mormor och åt surströmming med henne & mamma. JA, jag tycker om surströmming! sen gick jag hem och efter det har det inte hänt så mkt. spenderat hela kvällen framför datorn och försökt fixa en bil åt mig och syd till imorgon då vi ska på trästocks. dock har vi inte lyckats så bra, men vi får väl se hur det blir med det där. nu ska jag se film och sen sova.
bjuder på en outfit bild idag också:



tröja - amplified vintage m. rolling stones tryck
jeans - gestuz
halsband - rock by sweden
armband - pandora
vita converse i läder

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Fin outfit :)

2010-07-27 @ 23:12:57
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: jennifer westling

jäävligt snygg outfit må jag säga! :)

2010-07-30 @ 19:03:44
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg outfit (:

2010-07-31 @ 17:42:00
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0