stugan + fisketur

happ så var ytterligare en hel dag förbi.. tiden bara rusar iväg och snart är det skola igen. om fem ynka veckor.. känns... tungt, minst sagt. efter jobbet gick jag hem och snörde ihop nå grejer snabbt innan farfar kom och hämtade mig. han lät mig köra från bredåker så nu har han också fått prova på att åka med mig haha. när vi kom fram åt vi iallafall middag, nå kött, pepparsås & yummie potatos med sallad :) sen jordgubbar & grädde till efterrätt. efter det for jag och elina ut på en 2,5 timmes fisketur. men vi fick inte med oss en enda firre hem :/ ska slänga upp lite bilder imorgon då jag är hemma. nu ska jag plugga teori, sen se film & sova. ska upp klockan sex imorgon för åker med farfar till stan kvart över sex. hittade förövrigt några väääldigt gamla bilder på mig på farmor & farfars dator:







alltså... what's up med mina ögonbryn och mitt hår haha?! hade iallafall extremt mkt vitare tänder där upptäckte jag precis.. att snusa gör mkt på tänderna.

Kommentarer
Postat av: Millah

Shiet är det där du ??? :o

2010-07-16 @ 08:09:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0