loooord...

nu är man gode mör vill jag lova. helgen har varit hur rolig som helst, finner inte ens ord för den :)!
nu är jag inte i mitt bästa skick idag så orkar inte dra varenda detalj om helgen men.



fredag: dagen då själva bröllopet var! maria & niclas var jättefina och sången av fredrika & elina inne i kyrkan fick alla inne i kyrkan att fälla en tår eller två. efter själva bröllopet gick vi till hotellet där festen var. middagen var sjuuuukt god. kan ha varit något av det godaste jag har ätit någonsin! det blev mkt dans och för många drinkar i baren senare under kvällen. gick hem ganska tidigt, redan mellan 1-2 tiden nångång.

lördag: for alla med fyrhjuling till aitelnas. blev hela 70 personer där! vi åt mat, fiskade, kollade runt osv. efter det for vi hem och duschade innan det var dags för middag och karaokekväll uppe i liften! även middagen under den här kvällen var sjuukt god. senare under kvällen släppte jag spärrarna och sjöng karaoke med micke haha. hann med att sjunga final countdown med maria, mormor, kinna & gunilla också innan jag, ola, niklas & macke for på efterfest där kring halv tre-tre nångång. jag och macke gick hem till gunilla mellan halv fem-fem och jag slocknade direkt.
och ja idag har vi bara solat och packat och sen åkt hem. nu tänkte jag se en film och sen försöka somna i god tid. ska och övningsköra med körskolläraren innan jag ska jobba imorgon så bäst att vara utvilad.
bjuder på några filmer från helgen också:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0