less

haha ja fyfan vad less jag är på den här jävla teorin, och då har jag bara börjat? hur ska detta sluta.. smart som jag är så gjorde jag iaf fas a på internet trots att jag inte hade pluggat nånting, vilket slutade med 47/70 rätt haha, svinbra.. nåja får ta och borra ner huvudet i boken innan jag ska sova så kanske de går bättre imorgon efter jobbet.
nu hade jag iallafall tänkt se en film, men frågan är bara vilken eftersom jag tankat hem två nya:




Filmen utspelare sig i en nära framtid där artificiella organ blivit big business. Filmen handlar om en man som är anställd vid ett företag som tillverkar artificiella organ, och som efter en olycka ovetandes fått ett dyrt hjärta implanterat. Hjärtat visar dig dock vara allt annat än gratis...



Actiondrama om två män på var sin sida om ett upplopp i ett 
fängelse – fången Badass som startar kravallerna och den unga 
fängelsevakten Juan Oliver som fastnar i attacken, som låtsas 
vara fånge för att överleva, men snart måste välja sida.


alltså cell 211 ser ut som en b-film. men har bara hört att folk sagt att den är sjukt bra så ska ge den en chans. svårt bara att välja vilken jag ska se ikväll.. vilket värlsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0