jepp

jobb idag som vanligt. moa och johanna droppade in på jobbet strax före jag slutade halv sex så vi tre gick hem till mig där jag käkade kycklingsallad osv. efter det gick vi ner till karusellerna på området och kikade lite innan vi bestämde oss för att sätta oss i stadsparken och surra :) fanny, sofia & elin kom också dit efter en stund, sen också elina :). elin hade förlängt håret och det var verkligen jättefint :)! efter det gick vi iallafall och hämtade ut biobiljetterna och tog sen en runda hem till elin & coop innan vi satte oss inne i bion och väntade på micke. bion började 22:00 och slutade strax efter tolv, och det var verkligen svinbra :)! efter bion gick vi till elin en snabbis och kollade då hon öppnade mickes present, ett par as snygga jeans från stayhard som jag också vill ha! hon var då förbannat snygg i dom iaf. efter det for vi och skjutsade elina till svartlå och nu är jag hemma. jag är sjukt trött för en gångs skull så nu ska jag lägga mig och sova så man orkar jobba 09:50-17:00 imorgon. efter det är det bara springa hem och duscha och göra sig klar innan jag ska till elin :)
och föressten, elin fyller år idag - så ett STORT grattis till dig min älskade vän ♥
fast hon fick sin present av mig igår och blev svinglad, gav henne biljetter till volbeat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0