happ..

.. då ska vi se om jag orkar skriva en rad eller två. det här måste ha varit den mest effektivaste bakis söndagen på väääldigt länge måste jag säga. började med att gå hem till mamma på förmiddagen och hämta elinas guld som jag lovat panta. sen mötte jag upp micke & elin på dagoberts och käkade lunch där. efter det gick jag och pantade in guldet på bodensia och gick sen upp till mickes lägenhet. jag fick jobbet som målare! men självklart började det spöregna när jag stod och målade så då gick jag in och hjälpte micke lite med det sista av soffan. efter det sprack det upp och blev kanonväder så då målade jag klart ute på balkongen första varvet. efter det gick jag, micke & elin runt och letade efter någon bra uteservering men alla ligger ju i skuggan så det fick bli en grekisk salladchili chili! efter det for vi till erikslund och fixade lite grejer och sen gick jag hem. har suttit och letat efter nån klänning att ha på mig på bröllopet i helgen men det gick det sämre med. nu tänkte jag iallafall se en film och sen se om jag lyckas somna "i god tid" ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0