.

(mamma och disa efter jobbet)

jaha, ytterligare en arbetsdag avklarad! skönt också att det bara är en dag kvar av den här veckan för fredag är jag nämligen ledig. varför det? joo för att jag ska på bröllop i ammarnäs i helgen + massa annat roligt så kommer bli en helhelg där, blir awesome :)! efter jobbet gick jag på coop och hämtade ut mitt paket från stayhard som innehöll dom här;
har dock inte hunnit prova dom ännu så om dom sitter som dom ska återstår att se! nu är iallafall min plan att fortsätta städa det jag inte hann igår. efter det måste jag verkligen leta igenom hela garderoben efter något att ha på mig på bröllopet på fredag.. har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig? blir spännande att se om jag lyckas gräva fram något som duger. men före det ska jag äta min sallad till middag!
kan bjuda på en dagens outfit idag också;



jeansleggins - sisters point
rött linne - gina tricot
vitt linne - gina tricot
vit jacka - serious sally
vita converse i läder
halsband - rock by sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0