bleh.

suttit och pluggat teori från halv sju-tjugo i nio.. fiifan vad tråkigt det är. men det måste också göras tråkigt nog.. efter det gick jag iallafall på coop och köpte snus & loka och efter det har jag pratat i telefon med syd :) inte pratat med han på tusen år och förut pratade vi varje dag så det var skönt att få prata av sig lite med honom. nu ska jag ladda batterierna inför teoritestet på internet. efter det ska jag se film & sen sova!

förövrigt är jag jävligt sugen på trästocksfestivalen iår.. den är ju samma helg som lönen kommer så kanske man skulle ta chansen iår? såg att bland annat prop dylan skulle dit så det skulle ju vara kul att se han. och för er som inte vet vem han är så har ni två låtar här:



hittade igen några gamla filmer också:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0