ba dag 1 avklarad..

.. och kan ju säga att jag inte är i någon "toppform" idag om man säger så haha. jag och elina gick iaf till elin där kring sju. träffade pappa & robert (pappas kusin) på vägen till elin så dom hakade en sväng. följde med till mamma en stund där kring nio och kollade på hundvalpen dom hämtade igår. hon var så söööt :)! efter det gick jag tillbaka till elin och sen for vi ut på området. hade jävligt roligt framtills det hände lite grejer.. slutade iaf med att jag, pappa, robert, peter och nån mer käkade på korvmojjen där kring två-halv tre tiden innan vi gick hem till mig och såg sorority row. pappa & robert gick dock och la sig efter 20-30 min av filmen och jag somnade väl där kring halv sex-sex imorse och vaknade klockan nio så det är nog anledningen till varför jag inte är så pigg.
nu ska jag iallafall klä på mig och borsta gaddarna innan jag ska ut och käka med elin. tänkte gå en sväng på boddan och panta lite guld osv också, blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0