tvättatvättatvätta och återigen tvätta..

har kommit hem för 20 min sen, varit hemma hos mamma med annasofia och tvättat sen mellan 2-halv3, inte kul. iallafall så var jag ju så smart att jag bara snörde ner lakanen och påslakanen i tvättmaskinen utan att kolla om nå annat följde med, så när jag öppnade maskinen var mina påslakan och lakan ljusblåa för att en svart handske följde med i tvätten, bra där. aja inget att göra åt det, mamma skulle försöka fixa det då hon är hemma från thailand. sen hann vi med coop en vända också och nu är vi hemma hos mig. jag ska trycka en panpizza nu och sen ska jag plugga, ivan kommer möjligtvis förbi också och chillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0