tågbiljetterna bokade

nuu äntligen har vi bokat våra tågbiljetter, men datumet får ni veta sen när den dagen kommer ;) har iallafall kollat på lite hemresor också, och hittade en som var gaaalet billig. för två personer i egen kupé är priset 488 kr. så tänker inte ens tveka utan bokar det imorgon då jag pratar med personen som ska resa med mig hem sen. haha mkt som är hemlighetsstämplat just nu, men det blir nog bäst så, annars blir det så mkt snack hit och dit och massa annat.
ska iallafall njuta så mkt som möjligt under tiden jag är borta.
nu ska vi återgå till big brother igen haha.


Kommentarer
Postat av: theresa

jaa, jag ska tänka på saken!;) mendu?

du kan väl säga till innan du far så hinner ja pussa på dig?;) haha

2010-01-05 @ 22:52:53
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0