sömnlös..

ser ut som att jag blir sömnlös inatt eftersom nu är klockan så pass mkt att det är försent att ta en sömntablett då jag ska upp klockan nio för att börja jobba klockan tio.. har legat i sängen och vridit och vänt på mig hur länge som helst nu, men ligger som vanligt och grubblar för mkt.. är sjuuukt mkt tankar som far runt i mitt huvud just nu, vet inte riktigt hur jag ska tolka allt som händer och inte riktigt hur jag ska få bort det heller, är osäker på hur jag ska hantera allt. har sån lust att verkligen skriva av mig nu, hade kunnat skriva ut allt, men det kommer jag inte att göra för jag vet inte vilka som läser min blogg och jag vet inte hur mkt jag skulle kunna skriva för att inte skriva för mkt. kan bara säga såhär, dom nätterna jag inte tar sömntabletter förblir jag sömnlös. är omöjligt att somna utan den där tabletten i magen när man grubblar så mkt som jag gjort senaste tiden. är avundsjuk på tess, elina och annasofia som ligger och sover sen länge tillbaka, vill också kunna sova, kunna somna utan att jag ska börja grubbla på allting varje gång jag lägger mig i sängen.

funderar på en bloggpaus, känns bäst så nu. får se hur det blir med den saken imorgon, kanske är på bättre humör då och ångrar mig, skriver som det gamla ordspråket: den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: meoorbror

lägg ett lösen på bloggen vetja. SÅ kan du skriva. Kommer du ner något snart?

2010-01-16 @ 10:50:26
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0