samuel från bb

ni vet samuel från big brother 2006? som f.ö är död, vilket ni garanterat redan visste. men iallafall det jag försöker säga är att samuels barn är så sjuuuukt lik samuel. kan tänka mig att samuel såg ut exakt så när han var liten.
så om ni inte sett bilder på hans barn så har ni likheten här:

samuel



samuels flickvän med barnet



nåväl, klockan är halv sex och man kan ju fråga sig vad jag egentligen gör vaken nu ja. och ivan har inte åkt hem ännu heller sååå, vi lär nog bli vaken ett tag till ja ;) men det gör inte mig något för är inte ens trött ännu, har bara lite problem med linserna i ögonen och funderar på hur jag ska orka upp och möta tess i stan senare under dagen.. nu ska jag vara social iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0