plugggg

det känns helt seriöst som att jag har fått en miljon blåsor i handen nu för att jag suttit och pluggat oavbrutet i snart 4,5 timme.. tror aldrig det har hänt förut? visst har tagit så länge kanske men då har jag haft några pauser emellan. har iallafall en ynka fråga kvar att svara på nu sen har jag gjort bort allt, förutom boken i svenskan som jag måste läsa ut men det går ju fort. det känns så jäääävla skönt. tror aldrig jag gjort klart mina uppgifter i tid förut.
nu ska jag iallafall se en film med annasofia, sen ska jag försöka sova.. får se om det går eftersom vi vaknade tio över fyra idag.

Kommentarer
Postat av: gabriella

duktig flicka :D:D har också pluggat, men mindre än jag borde gjort :(

2010-01-11 @ 00:52:01
URL: http://bblacksun.blogg.se/
Postat av: Emilgina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:36:16
URL: http://emilgina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0