blogguppehåll, icke blogguppehåll?!

ja det är den stora frågan haha. nämen efter det här inlägget eller ett till blir det faktiskt så har jag bestämt mig för nu.. tror aldrig det har hänt förut haha?  men någon gång måste ju vara den första. är mest också för att jag känner att min blogg är så jävla tråkigt just nu eftersom jag aldrig har något att skriva om längre då mina dagar ser likadana ut hela tiden.. sen ska jag göra en sak som kommer innebära att jag inte kommer ha så mkt tid att blogga heller.

iallafall till något helt annat. fick väl max tre timmars sömn inatt tack vare grubblandet + någon i trapphuset som hade världens fest så det dånade musik till fem-halv sex imorse.. vilket jag säkert kommer få skulden för som vanligt eftersom det är nån jävla idiot i mitt trapphus som älskar att skylla alla fester på mig hela tiden så jag får varningar för något jag inte ens gjort, och hyresvärden vägrar lyssna på vad jag säger också, så vad gör man?
jobbade iaf 10-12:30, skulle egentligen jobba till 14 men började må svinilla och fick springa på toa hela tiden så bestämde mig för att gå hem redan halv ett.. påväg hem ropade elin och sofia på mig från bilen utanför opalen så gick dit och satt i bilen och pratade med dom, sen for vi och träffade ivan en sväng utanför bolaget och sen for jag hem. nu ska jag försöka bli bättre i magen och få bort illamåendet samt vila, sen ska jag fixa lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0