<3


elin johansson
kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
finns ingen som förstår mig som du, finns ingen som ställer upp så mkt för mig som du gör.
gör allt för dig & lite till. vi har varit vänner i sex år nu och kommer vara det många år till hoppas jag.
även om vi inte pratar med varandra på tre månader vet vi ändå var vi har varandra och vet att den andra alltid finns där för en vad det än är. du är hayatim

blandade bilder på oss 2005-2009. (finns många mer men sitter inte på min egen dator):





















as we go on
we remember
all the times we
had together
and as our lives change
come whatever
we will still be
friends Forever ♥

seni seviyorum ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0