-

jag & annasofia har nyss ätit finmiddag, korv och makkisar stod på menyn ;) idag har jag hunnit med mycket, varit på skolan och haft muntlig bokrecension, lämnat uppgifter samt fått nya, gått på banken och fört över pengar till nina, hälsat på mamma på smycka, sprungit till skolan en gång till och lämnat ännu mer uppgifter och sen kommit hem och lagat mat. nu ska jag fara till elin en stund och umgås lite med henne innan jag, annasofia, elina & tess ska och se snabba cash klockan sju, har längtat så länge efter den :)! sen ikväll ska jag göra något som är mindre roligt, nämligen städa, vilket verkligen behövs. nä nu måste jag springa ner till elin som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0