nån dag sen

nu var det nån dag sen jag skrev ja.
i måndags: jag, ivan & elin beslutade oss för att åka till ikea! vi var där kring halv ett-ett tiden nångång. köpte mig bara två nya krukor till fönstret, doftljus & ett 100-pack med ljus till mamma. sen for vi till finland och gick på alko, köpte lite gott och blandat till helgen. sen for vi hemåt. var med ivan på kvällen, vi såg film, spelade land & rike med elina osv.
lite bilder från ikea trippen:


igår: tror aldrig jag varit så död någonsin? skulle egentligen på möte på skolan halv elva så tess, elina, mamma & mormor försökte väcka mig men det var omöjligt. dom skrek mig i örat, tröck väckarklockan mot örat, hetsplingade på dörren och skrek i brevinkastet och ruskade om mig en miljon ggr. men jag vaknade inte? haha sjukaste på länge. ialllafall vaknade jag kring ett tillslut när elin & sofia plingade på dörren. såg vänner och pratade med dom ett tag. sen när dom for kom ivan hit. vi såg hem till midgård och låg och pratade i sängen. sen kom pappa och hämtade mig så for jag, han & elina till svartlå. satt och brände ut lite filmer och grejer och såg tv. sen kom ivan till svartlå så jag, han, elina & pappa spelade land och rike och satt och surrade ett tag. sen gick jag, ivan & elina upp och såg en skräckfilm som var så jävla obehaglig, länge sen jag såg en så läskig film. filmen vi såg hette iaf case 39!



Case 39 är en skräckfilm där Renée Zellweger spelar socialarbetaren Emily Jenkins. 

Emily tror att hon sett det mesta innan hon tar sig an sitt hittills svåraste fall, den plågade tioåringen Lilith Sullivan. Emilys värsta farhågor besannas när föräldrarna försöker döda Lilith, deras enda dotter. Emily räddar henne och bestämmer sig för att själv ta hand om henne tills dess att en lämplig fosterfamilj går att finna. Det är vid det laget den verkliga skräcken börjar..


sen började vi se en film som hette shutter, men ivan och elina somnade så jag chillade ett tag tills ivan vaknade igen. då la vi oss i sängen och pratade osv, somnade väl kring halv åtta-åtta imorse. vaknade kring tolv, låg och chillade ett tag innan vi for mot stan och nu är jag hemma i lägenheten. är sjuukt trött men ska ta en kalldusch snart så jag vaknar till liv. sen ska jag till mamma klockan sex och prata med en från körskolan.

Kommentarer
Postat av: Runegabrielle

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-07-12 @ 15:50:49
URL: http://runegabrielle.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0