igår

bilder från igår:



orkar inte rabbla upp allt jag gjort dom dagarna jag inte skrivt så tar bara gårdagen.
jag och pappa åkte mot svartlå strax före tre nångång. övningskörde på vägen upp, gick bra.
när vi kom fram såg vi tv ett tag innan vi började med maten. blev kroketter, ädelostsås & fläskfilé fylld med gorgonzola, soltorkade tomater & basilika :)! ivan, johanna & elin kom iallafall kring sex nångång. åt nästan direkt då dom kom, sen lirade vi lite mariocart och drack lite. for till klinten senare på kvällen och åkte madrass i backen.. sen tillbaka till pappa igen och satt och pratade om allt möjligt. somnade seent och sov till tio idag.
vi har bara slöat på hela dagen, varit över till stugan en sväng och försökt få igång skotrarna men icket.. får bli en annan helg då man har mer tid. nu ska jag iallafall plugga och sen se daybreakers med ivan, tror den kan vara riktigt bra.

Året är 2019 och en pest har förvandlat nästan alla människor till vampyrer. Innan allt blod tar slut så måste vampyrerna fånga in och fängsla de människor som finns kvar, samtidigt som en forskare jobbar tillsammans med en hemlig grupp av vampyrer för att rädda mänskligheten och finna ett substitut för blod innan det är för sent.

den kan ju inte vara annat än bra? :)
hörs imorgon, nattiiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0