helgen slut

då var det söndag, vilket innebär att den här händelserika helgen är slut :/ har verkligen haft jätte roligt i helgen, länge sen jag hade så kul faktiskt. i fredags firade vi ju då bea, vilket jag nämnde i förra inlägget. även fast jag blev liiiiite för full så hade jag ändå jättekul :)! hinner nog slänga upp några bilder innan ivan kommer och hämtar mig eftersom han är en tidsoptimist ;)



där har ni några stycken iaf, slänger in några fler sen när jag har tid.

igår då, hade fruktansvärt kul då också! började med att jag och elin åkte hem till pappa i svartlå. tog en öl och satt och pratade och funderade om vi skulle åka till klinten eller jokkmokk. slutade iaf med att vi for med erik, joel, stefan & daniel hem till erik i harads och förfestade innan vi for mot klinten. var rätt lungt när vi kom dit, men kom mer folk allt eftersom :) dock var jag nykter, fast jag drack alkohol så kan väl inte direkt kalla det nykter då, men lite smått påverkad bara. var iallafall jättekul, bra musik & roligt folk där :) vi for hem till harads före två tiden nångång iallafall. sen åkte jag och elin hem med hennes pappa till stan halv tolv idag och sen dess har jag bara suttit här i lägenheten och stirrat in i väggen. är så jääävla trött och slut men somnar jag nu så kan jag aldrig somna ikväll, så håller mig vaken. ivan kommer då iallafall strax och hämtar upp mig så ska vi till svartlå en sväng och se vad som händer där, sen får jag se vad mer kvällen har att bjuda på. lite skolarbete ska jag allt klämma in iallafall.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg =)

2010-02-08 @ 16:45:58
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Sanna

hoppas du fått en bra start på veckan

2010-02-08 @ 18:20:26
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0