hejhejhej!

igåår var jag med ivan, tess & elina. jag & ivan for till svartlå kring sex tiden för att bränna ut några bra filmer och hämta mina täckbyxor eftersom planen var att vi skulle till pagla med patrik & krille, men det blev inte av nej. iallafall for vi på coop sen och handlade lite, sen hem till mig och såg den gröna milen & i love you beth cooper.

idag har jag hunnit med att vara på skolan på möte med min mentor. fick lite uppgifter och pratade lite om skolan osv. sen satt jag, elina & tess och surrade med jocke & stefan i säkert en timme innan jag och elina fick skjuts hem av ivan kring tre. och ja sen dess har jag suttit här och pluggat, tog en liten paus nu bara. tänkte slå mig ner i soffan och fortsätta plugga så jag gör bort så mkt som möjligt innan helgen.


Kommentarer
Postat av: moa

Det var kul att se dig idag :D

2010-02-10 @ 20:02:15
URL: http://moaseliina.blogg.se/
Postat av: Mikalhedda

I want to say - thank you for this!

2011-01-30 @ 14:56:04
URL: http://mikalhedda.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0