farmen

lite pixxx från förfesten & farmen igår:










































det var väl dom flesta bilderna från gårdagen.
hade sjuukt roligt iaf :) var först på förfest hos nån johanna kände, sen var det ju tänkt att vi skulle till lotus. men alla på förfesten skulle på farmen + att vi fick höra att ralle, ivan & krille var där så vi beslöt oss för att bojkotta lotus & bingo rimér för farmen. var helt okej där, hade kunnat ha roligare men ska inte klaga, var iallafall med folk som är roliga att festa med ;) sen for jag, ivan, ralle, johanna, krille, adam & niklas till mig och drack någon öl och satt och surrade. ivan & ralle somnade på soffan nån timme före jag och johanna somnade i sängen.
idag började jag med att gå till elin direkt jag vaknade och pratade med henne. sen for jag, ivan, ralle & johanna på max och åt och efter det for vi till luleå och hälsade på ivans moster och kusiner. sen for jag och johanna hem till mig. vi har nyss ätit kyckling, wokgrönsaker & ris :) och nu ser vi one tree hill! vi hade tänkt följa med ralle & ivan till vlm strax då ivan ska skjutsa hem ralle, sen får vi se vad som händer. imorgon åker iaf jag och elin upp till svartlå, ska köra skoter och åka lite bräda hade vi tänkt :) sen kommer johanna dit på onsdag!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fan vad kul ni verkade ha haft :)

Vi måste åka på farmen någon dag josse, jag har aldrig varit där haha.

Åk bräda för mej också

Puss puss / Cia

2010-03-01 @ 00:22:31
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0