farmen vs lotus?

VS.

som det ser ut just nu för mig och johanna så blir det nog lotus. dels pga min extremt dåliga ekonomi då jag lägger undan varenda öre till bulgarienresan i maj, dels pga andra saker. meeen, vi kanske ändrar oss och tar farmen istället, det vet man aldrig.

jobbat 10-14 idag iaf. gick brabrabra. elin & stefan var in och var sociala med mig en svängom. sen gick jag på stan med elin. måste säga att jag nog aldrig lidit så mkt som jag gör just nu haha, jag vill shoppashoppashoppa!! kommer fan inte klara att inte shoppa på två månader känns det som just nu.. hittade så mkt fint idag också som jag ville ha, såklart..... jaja nu ska jag ta en dusch och mest troligt en powernap så jag orkar med kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0