B13

idag har jag inte gjort ett piss. känt mig väldigt dålig.. ont i halsen, ont i kroppen & får knappt luft genom näsan. så har i stort sett vilat hela dagen, och är grymt trött redan nu så kvällen blir tidig.

elin kom iallafall kring sex om jag minns rätt. vi satt och surrade om hur vi ska göra med ammarnäs över påsk, vilka som ska med m.m. och om våran andra plan som jag avslöjar senare då vi är säker på hur det blir. sen såg vi också en film som heter banlieue 13. andra gången jag såg den nu, sjukt bra, rekomenderar den :)!
ivan kommer iallafall snart så ska vi se avatar!



Paris 2013. Brottsligheten i gettona runt stan har fått regeringen att isolera de drabbade områdena bakom höga säkerhetsmurar. Damien, en kampsportsexpert från franska polisen, är på väg till det våldsammaste distriktet, nummer 13. Och han behöver hjälp från insidan. Leito hatar polisen. Genom snabbhet och vighet har han lyckats hålla sig vid liv. Tills nu. Och så ska han plötsligt vara turistguide åt snuten. Det är inget drömjobb när största attraktionen är ett gängkrig på liv och död mellan kvarterets kallblodiga gangsterkungar. Ingen kan göra action som Luc Besson! Nu har mannen bakom Det Femte Elementet och Nikita producerat District 13, som visar den nyskapande freestyle-kampsporten Parkour. Skådespelaren David Belle har varit med om att uppfinna Parkour,
som utnyttjar storstadens extrema miljöer som en pulserande och oförutsägbar stridsplats. Med en handfull av världens djärvaste stuntmän är det full fart och hjärtat i halsgropen som gäller.


Kommentarer
Postat av: Millah

Tack för tipset :) ska fixa hem den nu :) kram

2010-02-15 @ 22:04:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0