Klappar hit och klappar dit...

Fan vilket tjat det varit om julklappar i flera veckor nu... Jag köpte min första idag och hade garanterat inte köpt den förrän imorgon egentligen om det inte vore för att jag jobbar till sex imorgon. Står iallafall på jobbet och har slagit in elin och elinas julklapp precis. Varit full rulle här ända sen jag började klockan ett, lär vara 10 ggr värre imorgon.. Jobbar iaf till nio och efter det ska jag skjutsa hem annasofia och sen skjutsa stefan till harads! Min dator har föressten kraschat såhär lagom till jul så lär inte bli så mkt uppdatering här framöver.

Kommentarer
Postat av: lina

kolla min blogg snyggis ;D missuu <3

2011-01-23 @ 22:57:44
URL: http://www.linathor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0