frågor & svar



ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: ja det tror jag.
HUR RAGGAR DU: haha, jag raggar inte!
VAD HETER DU: josefine
KALLAS: josse av mina vänner, jossan av vuxna, jossi av farmor & farfar?
VARFÖR: för att det är jobbigt att uttala heeela namnet?
VAD HAR DU GJORT IDAG: vaknat, åkt hem och gjort mig iordning, gått till jobbet och jobbat.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: jag ska jobbaaa, färga håret med annasofia, träffa macke en svängom och sen vet jag ej.
VAD VILL DU HELST HA NU: pengarpengarpengar!
VAR ÄR DU NU: HEMLIS
SAKNAR DU NÅGON NU: jaaa
RÖKER DU: mjoo men det ska jag lägga av med imorgon har jag lovat.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: när elina fyllde år i oktober tror jag?
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: ja det är ju julafton & juldagen så hade väl tänkt fira jul och dra en karatefylla?
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: svart.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: ja det är klart, blir ju 20.
VEM PRATADE DU MED SENAST: mamma
VAD PRATADE NI OM: smycken på jobbet
VAD GÖR DU JUST NU: sitter och svarar på dom här frågorna..
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Haha, kan jag säkert vara.
ÄR DU BLYG: jo till en början, inte sen.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: kring elva.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: ingen aning? sjukt längesen, kräks nästan aldrig.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: någon julig låt på jobbet.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nej.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: jaa.
HAR DU GLASÖGON: Jo, men använder bara mina linser.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: nej gud nej.
ÄR DU HOMOSEXUELL: haha jo absolut!
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: hm.. om man tänker i matväg så är det väl ärtsoppa, lever osv?
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: jägarna på tv igår.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: macke; "hur vet du det? :)"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG?: nej, oftast inte.
HUR SVARAR DU I TELEFON: beror på vem som ringer.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: umgås med vänner, bräda, skoter, festa osv?
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Veeet inte.
HAR DU DVD-SPELARE? Jaa.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? flyga, spindlar, ormar, kryp?
HAR DU GOTT BORDSSKICK? nja det vettefan.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? muskler, tatueringar, charm osv.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? axlarna.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? vet inte? har dom flesta färger på kläderna faktiskt.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? fick en av farmor då jag gick i trean tror jag?
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? hemlis!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? mintsmak typ?
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? ögonen?
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? njaa, dålig på det.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? hm.. en gång tror jag.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? det kan jag faktiskt inte svara på, saknar nog tiden då jag gick i 9an-1a året på björknäs.
VAD KÖPTE DU SENAST? En redbull.
BRUKAR DU KOMMA I TID? för det mesta ja.
HUR KÄNNER DU DIG NU? hm.. trött och pigg på samma gång?
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart, vit typ.
KAN DU LAGA MAT? Om jag känner för det.
VAD PLUGGAR DU? barn och fritid.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? nej tyvärr inte.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? javisst hade jag det.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? jaaadå!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? det är olika, har jag ätit och sovit bra tål jag rätt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0