skratt eller gråt?

hahaha alltså vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta? fan vad patetisk man kan vara. förstår inte hur man kan tänka som du gör? tänker du alls överhuvudtaget? förstår inte hur man kan göra så. får helt enkelt acceptera att vi tänker jävligt olika.

nog om det. varit på skolan och skrivit prov i pedagogik och ledarskap. när jag kom till skolan innan provet kunde jag ingenting, var som att inget fastnade hur mkt jag än läste. sen när jag väl satte mig ner med provet framför mig skrev jag tre fulla A4? haha fattar ingenting. men det gick helt okej iaf, blir då glad bara jag får ett G :)! tog iaf 20 min att skriva provet, sen traskade jag hem. suttit och surrat med elin i tlfn ett bra tag och nu tänkte jag ta tag i resten av mina uppgifter. imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, ska bli så jävla roligt i helgen!!

Kommentarer
Postat av: Millah

Kan ju säga att jag saknat musik när jag int haft internet.. ny härlig musik.. Hur är det sötnos?Kram

2010-04-22 @ 17:15:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0