så olika..

det är märkligt egentligen att det gått såhär lång tid för mig att inse det.
vi är olika, för olika. det funkar inte om man inte har något gemensamt.
ni är si, jag är så. ni har saker gemensamt, ni tycker om att göra samma saker, ni är ungefär likadana som personer och gör i stort sett samma saker. därför passar jag inte in. finns fööör många exempel på varför.
jag vet inte vem jag är lik egentligen? jag har aldrig gått speciellt bra ihop med tjejer pga vissa anledningar. därför har jag nästan bara umgåtts med killar under min uppväxt. dom är enklare att ha å göra med helt enkelt.
vet egentligen inte varför jag skriver allt det här nu. kan vara för att det slog mig helt plötsligt att det är så det ligger till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0