rare fashion

alltså var har alla snygga rare fashion klänningar som fanns på nelly i somras försvunnit? hade mer än gärna vilja ha några av dom i sommar, får hoppas på att dom kommer in igen:
min älskade lillasyster har varit snäll och handlat åt mig på coop nyss, har verkligen ingen kraft att orka gå dit själv. nu sitter hon iallafall här och fikar lite och väntar på att pappa ska hämta henne. än så länge har jag inte spytt idag, men det kan bero på att jag inte provat äta något heller. elina handlade lite lätta saker åt mig på coop såsom yoghurt, barnmat m.m. så tänkte försöka få i mig något i den stilen på en stund, måste bara få bort illamåendet lite först.

Kommentarer
Postat av: elina

puss!

hoppas du blivit frisk till imorgon

2010-04-29 @ 18:35:43
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0