nu siktar vi framåt!

jag och elin har gjort ett löfte. bort med slisk - fram med frukt, bort med läsk - fram med loka, bort med skräpmat - fram med nyttig mat. sen gäller ju då en till sak till mig som elin inte behöver delta i eftersom hon tränar 5 ggr i veckan. det är iallafall att jag ska börja röra på mig. minst 30 minuters promenad om dagen, MINST. sen ska jag försöka äta bra, oftare med minder potioner. det kan gå! det ska gå! bara 2 månader kvar till sommarlov nu så nu gäller det att ta det här på allvar och ge gärnet. funkar det inte får det helt enkelt bli någon sån där diet igen.
det blir definitivt inget mer av det här:













och det sjukaste i allt det här är ju att jag fakstiskt aldrig varit speciellt förtjust i godis och såna saker? brukar sitta där med mitt granatäpple eller en popcornpåse med loka till. men nu senaste månaderna har jag ätit godi, för mkt godis. så nu är det färdigt med det" så det är så vi ser ut under dag ett imorgonbitti. och om någon av oss fuskar ska hon ge 20 kr till motståndaren. tror det kommer gå bra. blir roligare om man är två också så man kan peppa varandra :)

mitt lilla "straff" eftersom jag aldrig tränar kommer bestå av:

 





blir spännandeee! men det ska fullföljas till 110 %, så enkelt är det.
nu måste jag leta reda på sängen och göra ett nytt försök till att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0