matkoma



halvligger på golvet och har matkoma efter köttsoppan jag och elin var och åt i stugan för en timme sen. har som alltid förmågan att slänga i mig maten på 2 min... något jag ärvt av pappa ja.

idag har jag iallafall varit på stan med elin & carro. hittat ett par jeans som jag måste ha. bara 400 kr också så då svider det inte så mkt i plånkan. sen gick jag på banken och skulle ta ut pengar. var världens kö där eftersom det var stängt igår pga bankrånet.. efter 40 min blev det iallafall min tur. sen for jag och elin och hämtade upp rutto. sen for jag & rutto hem till mig och såg film. nu ska jag gå och möta ralle & syd!

Kommentarer
Postat av: Emilianzahra

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-21 @ 07:50:44
URL: http://emilianzahra.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0