lycklig

jag har ÄNTLIGEN hittat min ed hardy klänning som jag letat efter i snart ett år:



kääärlek ♥
och det bästa av allt, den är påväg hem till mig nu!
och som om det inte vore nog har jag också hittat en ed hardy bikini, som också är påväg hem till mig nu:



åh vad jag är lycklig just nu! om man bortser från min magsjuka.. på tal om den så har den än inte blivit bättre. mamma var hit på sin lunch med cola & barnmat åt mig, eftersom det brukar hjälpa då man är magsjuk. och ja, jag fick i mig barnmaten, men den satt bara kvar i 10 min sen fick jag springa på toa. kul, jättekul. jag är less på att må illa så fort jag tänker på mat nu, och så fort jag ser mat också för den delen... och jag är trött och vill sova men kan inte för att jag mår så illa. tack gud. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0