homeee

sjuukt tråkigt att vara hemma igen. vill tillbaka!
iallafall gick bilresan hem braaa, varför går bilresan hem så fort jämfört med vägen dit?
jag, björn & ciara for iaf först hem till mig och lämnade grejer, sen gick vi ut för att leta ett ställe att äta på, men det mesta var stängt så fick bli frasses. efter det kom björns pappa så for vi till min lägenhet igen och drack kaffe innan dom for hem. efter det har jag bara sett tv och laddat upp massa bilder från ammarnäs på facebook + pratat i telefon med syd & johanna för en stund sen. efter den här påsken är jag riktigt jävla slut så nu ska jag dra mig till sängen. verkligheten väntar imorgon! hunnit med en sväng till luleå med elin idag också, fick med mig en bäbar compaq, fungerar bra än så länge så får hoppas det sitter i sig.

Alla bilder från påsken orkar jag inte lägga upp här. iallall inte just nu. siktar in mig på morgondagen istället.
och på tal om morgondagen har jag en heeel del attt göra. procka ut pengar från sparkontot på swedbank, vilket gavs till nya datorn. sen över på andra banken och föra över dom till sparkontot hos swedbank. sen ska jag på stan en runda och köpa lite smågrejer jag böhöver, också ska jag in och avboka bulgarien resan :( känns trist.. kom det kommer andra roliga resor efter man sommarjobbat :) nää nu håller jag på att somna, så nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0