gah..

mått svinbra idag... inte.
började redan igårmorse med världens värk i äggstockarna, anledningen till värken visade sig senare under dagen. det har iallafall fortsatt idag också så var hemma från skolan både igår och idag. och som om det inte vore nog så har jag mått illa som fan idag + världens yrsel, skakningar och huvudvärk. huvudvärken, yrseln och skakningarna beror dock på att jag går på den där naturdieten då man dricker typ 3 shakes om dagen så där får jag skylla mig själv. nåja, elin behövde iallafall hjälp med en grej idag så jag tog mig dit. eller ja, jag fick skjuts av samme. satt hos henne en stund och drack kaffe med henne och matte, sen följde jag med elin till colorama där hon skulle kolla på tapeter. efter det for vi till micke och drack en till kopp kaffe och surrade med han. sen kom samme dit så följde vi med han till sebbe och hälsade på, sen fick jag och elin skjuts tillbaka till hennes bil utanför micke. följde med till henne en sväng och beslöt mig sedan för att ta en promenad hem för att se om det blev bättre i äggstockarna då men nja, inte direkt. sen dess har jag iallafall bara legat här på soffan och rullat en flaska med varmt vatten över magen i hopp om att det ska bli bättre.

fick ialllafall en bra nyhet idag. kommer få igen en heeel del pengar på min deklaration i juni, OM jag ska klicka hem nya kläder då, fan vad glad jag blev. nu ska jag ialllafall försöka plugga, lite svårt när jag har sån huvudvärk. får se hur jag mår imorgon, men måste iallafall på lektionen då vi ska redovisa om stress oavsett om jag mår bra eller dåligt.


Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

Vad tycker ni om GaGa?

2010-04-27 @ 19:27:33
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: mia

men va faaan , inte behöver du nån jäkla diet Josse! är maaat :D hah .. du de där med äggstockarna är inte alls trevligt , har själv så ibland , inte najs för fem öre. take care /Lisa-Marie

2010-04-27 @ 20:21:57
URL: http://darlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0