*

blivit på lite bättre humör nu efter min besvikelse tidigare idag (då jag fick veta att ed hardy paketet inte skulle komma). muntrade upp mig själv genom att beställa hem ett svart ed hardy linne istl, här har vi det:
seen innan nästa lön ska jag hitta dom andra sakerna jag hade klickat hem igårnatt. eller ja, jag kan beställa redan nästa vecka eftersom det tar mellan 8-20 dagar innan paketet levereras från usa. svarta ed hardy bikinin jag beställde tidigare i veckan borde trilla ner i brevlådan idag, annars kommer den på måndag.
mår iallafall lite bättre nu. vågade mig på att äta två hårdbrödmackor och dom fick stanna kvar i magen. började dock må lite illa efter dom men det var det värt. elin kom iallafall kring tolv, satt och pratade och såg andra avenyn och nu har hon lagt sig i sovrummet :) tänkte försöka sova nu jag också.

Kommentarer
Postat av: Melanie

åh, kläder från Ed hardy är så jävla snygga! hur mycket kostade linnet och varifrån beställde du? :)

2010-05-03 @ 11:37:19
URL: http://melanije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0