pank..

igår var jag som sagt på ikea med gabbi, farmor, farfar & elina :)
köpte inte alls mkt på ikea och ändå drog det iväg rätt mkt så nu är jag pank framtill studiebidraget kommer.
jag köpte iallafall:


tindra doftljus, tropisk doft.


fyra st svarta tallrikar.


fyra st glas.


bravur maxiklocka.

sen köpte jag en svart bordstablett också fick jag en tillbringare i glas av elina :)!
mamma och mormor har varit här på besök ikväll också, var trevligt :)
måste också säga att första dagen på praktiken gick jättebra, personalen var jättesnäll och likaså barnen.
tror jag kommer stortrivas där :)!
nu ska jag, pappa och elina invänta idol, sen ska vi se i love you man, har hört att den ska vara jätte bra :)!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0