vänner?

in my ass.
jag är så jävla besviken och ledsen just nu. haha det är nästan skrattretande, borde ha förstått från första början hur falska ni är. men det är klart att man inte vill tro det om någon då man lär känna den i början, så jag gav det en chans men som vanligt så blev jag sviken igen. jag vill inte tro det här om er, men nu vet jag allt ni har tyckt, tänkt och sagt under tiden jag inte umgåtts med er. fattar inte hur man kan vara så falsk, jag hatar falska människor, det är det värsta jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman! Vad är det som har hänt?

Det bästa att tänka på just när vänner sviker dej är att du förtjänar SÅ MYCKET BÄTTRE! du ska inte ens slösa din tid/tårar på att tänka på dom.

Vi har nog mycket att prata om ser jag när vi träffas nästa gång.

Ringer dej ikväll

Puss & Kram Cia

2009-10-25 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0