sötsug!!!!



fyfan vad jag är sötsugen just nu! har varit det sen jag vaknade och det är inte kul kan jag lova. och överallt på internet och bloggar är det bilder på godis, choklad, kakor m.m. så det gör ju inte saken bättre.. och jag tycker inte ens om kakor, godis, choklad m.m. i vanliga fall? visst, jag kan äta det men jag är verkligen inte förtjust i det så förstår inte varför jag blir så sugen på det nu, hade förstått om jag blev sugen på ex. popcorn eller morötter och dipp eftersom jag älskar det? men nä då är det såklart godis jag blir sugen på istället av någon konstig anledning.
jag, pappa & elina bestämde oss för att åka till harads och köpa mörk choklad (det enda i godisväg vi får äta, och då bara en ruta/dag i början typ) och tror ni det fanns där? NEJ. jahaa då var det bara åka hem igen utan choklad.. surt. pappa håller iallafall på att göra broccoligratäng och lövbitar åt oss nu. sen ska vi se någon ny film pappa surrat om efter maten och lyssna på när elina prasslar med hennes godispåse......
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0