privat kurs

jag har alltid velat gå en make up utbildning av något slag, och nu såg jag att dom har en privatkurs & en sminkkurs i grupp på make up stores hemsida. tror nästan jag ska ge privatkursen åt mig själv som en tidig julklapp haha, hade varit så kul att få lära sig lite + att man får välja ut produkter för priset man betalat sen.

Privat kurs! I MAKE UP STORES kocept kan man välja på två olika typer av kurser. Vår privata make up lektion är en individuell kurs som tar 50 minuter och kostar 495 KR. För denna summa får du även välja ut valfria produkter till samma värde.

Denna kurs är för en deltagare åt gången. Tanken med kursen är att få personlig rådgivning i sminkteknik, make up redskap samt kunskap om våra produkter. Under 50 minuter får du råd och tips av vår proffessionella make up artist om hur du på bästa sätt kan framhäva dina drag samt vilka färger som passar dig. Du får själv välja om du vill ha en dags eller en kvällsmake up.I kursen ingår även konsultation om hur du på bästa sätt tar hand om din hud. Kursen kostar 495:- och för detta belopp får du även välja valfria produkter.

 

låter inte helt tokigt? ska fundera på saken :) fanns ett antal tider lediga så behöver inte stressa iaf.
men nu ringde pappa och sa att vi skulle åka och handla.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0